چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نرخ افزایشی همواره ادامه‌دار است
01 آذر 1399 - 9:44
شناسه : 1710
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در تاریخ جمعه 30 آبان ماه سال جاری به 1984 دلار/تن رسید که نسبت به روز قبل 1 دلار افزایش داشته است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از باشگاه آلومینیوم، بورس فلزات لندن در حالی کار خود را آغاز کرد که قیمت آلومینیوم با افزایشی چشمگیر نسبت به هفته ما قبل از آن، ۱۹۳۳ دلار/تن بوده است. پس از همان روز دوشنبه فلز آلومینیوم نرخ صعودی پیش گرفت به‌طوری‌که در روز سه شنبه ۲۷ آبان قیمت این فلز به ۱۹۴۴٫۵ دلار/تن افزایش یافت و در نهایت جمعه ۳۰ آبان قیمت این فلز به ۱۹۸۴ دلار/تن افزایش یافت. هفته گذشته فلز آلومینیوم شاهد ۵۱ دلار افزایش قیمت از ابتدا تا انتهای هفته بوده است.

با توجه به افزایش تقاضا برای فلزات پایه در شرایط پس از کرونا، به علت رونق گرفتن صنایع خودروسازی و ساختمان، ‌قیمت این فلز نیز رو به افزایش است. از سوی دیگر با توجه به افزایش تقاضا، ‌تولید آلومینیوم اولیه در ماه اکتبر به ماه سپتامبر، با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است. افزایش قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، نرخ فروش سه ماهه را به ۱۹۹۵ دلار و ۵۰ سنت در روز جمعه و پایان کار هفتگی بورس لندن، افزایش داد که نسبت به جمعه ما قبل ۶۱ دلار افزایش نشان می‌دهد.

فروش نقدی آلومینیوم به قیمت ۱۹۸۴ دلار/تن در تاریخ ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) بیشترین قیمت ثبت شده فروش نقدی آلومینیوم از تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون می‌باشد (در آن زمان قیمت به ۱۹۸۴٫۵ دلار/تن رسید).

همچنین میانگین موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن از ۱۴۱۴۶۷۵ تن در هفته گذشته به ۱۳۹۹۵۲۵ تن کاهش یافت که ۱٫۰۶ درصد کاهش در موجودی را نشان می‌دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.