چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نشان طلایی به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا شد
30 تیر 1401 - 16:29
شناسه : 30641
تندیس، لوح و نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب‌و‌کار با رویکرد مشتری‌مداری در روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ به مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد «حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور، روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه «قلم سپهر» و در راستای بهره‌وری بیشتر و با هدف مشتری‌مداری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.

در این همایش، محورهای مهمی، از جمله، ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری‌مداری، فرآیند تغییر‌پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه راهکارهای ارتقا، مدیریت نوین رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در این مراسم به برگزیدگان، لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند: رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین ‌شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی بودن واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM)، به منتخبین تعلق گرفت.

گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.