سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
نشست زیرمجموعه‌های ایمیدرو با محور تحول دیجیتال
16 تیر 1401 - 14:32
شناسه : 30015
نشست مدیران بخش آی‌تی شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو به منظور بررسی مقوله‌های مختلف تحول دیجیتال با میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در جلسه مدیران آی‌تی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در مورد مسیر حرکت این شرکت‌ها در جهت تحول و حرکت به سمت تحول دیجیتال مباحث مختلفی مطرح شد و درباره نقشه راه مشخصی برای رسیدن به این هدف بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

در این گردهمایی، اهداف کلان ایمیدرو در جهت طراحی و ترسیم یک بسته سیاستی به منظور تحول دیجیتال و نحوه رسیدن به اهداف لازم در این مسیر برای مدیران بخش‌های فناوری زیرمجموعه این نهاد تشریح شد. طی برگزاری این نشست، کل مفاد این پروژه و چشم‌انداز سازمان ایمیدرو برای اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و نقش این سازمان در سیاست‌گذاری و رهبری این پروژه بیان شد و مدل‌های بلوغ سازمانی در سطوح مختلف و نحوه ارزیابی آن در شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو مورد بررسی مدیران قرار گرفت.

هفت لایه تحول دیجیتال شامل زیرساخت، رهبری، فرایند، سازمان و ساختار، مدل درآمدی، فرهنگ و مشتری برای مدیران محترم تشریح شد و عوامل کلیدی در موفقیت و عدم موفقیت تحول دیجیتال مورد بررسی جدی قرار گرفت. همچنین تمامی مدیران به نقش تحول دیجیتال به عنوان پنجره‌ فرصت تاکید کردند و بیان داشتند که باید به صورت کند یا تند در این مسیر حرکت کنند چرا که گریزی ازاین مقوله وجود ندارد و باید در رقابتی که در حوزه کسب و کار وجود دارد از این روش بهره ببرد.

لازم به ذکر است در این جلسه، همچنین تاکید شد فرصت حضور، فعالیت و حرکت در حوزه تحول دیجیتال محدود است، از این رو شرکت‌هایی که دراین مسیر تحول گام بردارند بدون شک در صنعت خود موفق و پیشرو خواهند بود. تاکید بر نقش مدیران ارشد به عنوان ارکان کلیدی در تحول دیجیتال از دیگر موضوعات مهم این نشست بود و به این نکته اشاره شد که مدیران ارشد می‌توانند با رهنمودهای خود در جهت همگرایی دو بخش آی‌تی و اوتی و اجرای روش‌های امن‌سازی این دو بخش گره‌های کور این تحول را باز کنند و مسیر جدیدی را در این عرصه رقم بزنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.