جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با مسئولان فولاد خوزستان
07 اسفند 1400 - 9:48
شناسه : 25070
مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد روز پنجشنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور در شرکت فولاد خوزستان با عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی مسئولان این شرکت دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در دیدار مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با  مسئولان فولاد خوزستان، گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد این شرکت در خصوص بازنشستگان ارائه شد؛ همچنین بر استمرار تعامل فی مابین و سازنده فولاد خوزستان و صندوق در راه تکریم بازنشستگان تاکید شد.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در این دیدار، اظهار داشت: بازنشستگان سرمایه این سازمان هستند و با تاکید مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان، در راستای حمایت از این قشر زحمتکش و رفاه آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد سپس با حضور در مسجد حضرت مهدی منتظر (عج) کیانپارس اهواز در فضایی صمیمانه با بازنشستگان دیدار و گفت و گو کرد و آنان در این دیدار به بیان مسائل و مشکلات خود در موضوعات مختلف پرداختند.

وی با استماع صحبت‌های حاضرین، در خصوص مشکلات مطرح شده دستورات مقتضی را به معاونان و مدیران صندوق صادر کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان صندوق در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: هدف ما از سفرهای استانی دیدار با بازنشستگان، شنیدن مشکلات آن‌ها و ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های صندوق به این عزیزان است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.