پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
نشست مدیرکل فرودگاه‌های استان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان
19 آبان 1400 - 12:14
شناسه : 20327
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان و هییت همراه با استقبال غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان از سایت صنعتی این شرکت بازدید و در مهمانسرای نور مجتمع دویست دستگاه با قائم مقام مدیرعامل دیدار نمودند.

مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در این دیدار، اظهار داشت: فولاد خوزستان‌ همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و این‌ امر جای تقدیر و تشکر دارد. فرودگاه در واقع ویترین استان خوزستان است و آبادسازی آن یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود. لذا مسئولان این مجموعه با افتخار در راستای عزت و اعتبار بخشی بیشتر به جایگاه فولاد خوزستان، از ارائه هرگونه خدمات دریغ نخواهند نمود.

موفقیت فولاد خوزستان در ارتقای تولید و صادرات

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این جلسه، گفت: شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم وجود تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار، با حسن تدبیر مدیریت ارشد، بدنه مدیریتی و کارکنانی تلاشگر و پرانگیزه نه تنها تولید و صادرات خود را ارتقا داد، بلکه در گسترش اشتغال پایدار نقش موثری در استان خوزستان داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت بیکاری در شان استان ثروتمند خوزستان نیست و همه مسؤلان ملی و استانی باید از رویکرد فولاد خوزستان در زمینه اشتغال‌زایی حمایت جدی کنند. فرودگاه بین‌المللی اهواز بخشی از آبروی شهرستان اهواز و استان خوزستان است؛ از این رو این شرکت از هرگونه کمک‌رسانی به فرودگاه در چارچوب قانونی، فروگذاری نمی‌‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.