جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نشست ولی فقیه اصفهان با سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن
19 بهمن 1400 - 11:48
شناسه : 24359
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله یوسف طباطبایی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان اصفهان، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آیت‌الله یوسف طباطبایی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و انتصاب ایرج رخصتی در مسئولیت جدید، اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده است که باید بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود .

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخودار هستند، افزود: ضروری است از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود، زیرا ارج نهادن به جایگاه آن‌ها یک مسئولیت مهم به شمار می‌آید.

امام‌جمعه استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت سابق این شرکت و آرزوی موفقیت برای ایرح رخصتی در امر هدایت ذوب‌آهن اصفهان، گفت: افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه‌جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

روند تولید ذوب‌آهن در مسیر صعود قرار دارد

در این دیدار ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش‌های فولادسازی و نورد ارائه داد و اذعان داشت: با همت تلاشگران ذوب‌آهن، روند تولید رو به افزایش است، اما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم .

وی ادامه داد: برای حل مشکل سنگ‌آهن، شناسایی پهنه‌های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار مورد نیاز ذوب‌آهن انجام می‌دهیم .

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن با اشاره به اینکه حل مشکلات بازنشستگان شرکت، همواره مورد توجه مدیران این بوده است، خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری از طریق بهره‌گیری بهینه از نیروهای متخصص، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت‌های این دوره قرار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.