پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست کمیته راهبری فولاد خوزستان
30 تیر 1401 - 10:13
شناسه : 30610
جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان، دیروز در تاریخ 29 تیر ماه 1401 با محوریت تحلیل شرایط بازار، با حضور مدیرعامل و سایر مسئولان فولاد خوزستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه کمیته راهبردی فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل و سایر مسئولان گروه فولاد خوزستان در سالن کنفرانس ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. در این جلسه همچنین سایر مسئولان بخش ها به ارائه گزارش عملکرد حوزه مربوطه پرداختند.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از تولید صادرات‌‌محور فولاد خوزستان سخن گفت و افزود: ریزش قیمت قراضه بر قیمت تمام‌شده‌ی فولاد تاثیر گذاشته و از طرفی به تبع کاهش قیمت جهانی فولاد، میزان فروش صادراتی فولاد خوزستان نیز با کاهش همراه شده است. ادامه چنین روندی می‌تواند به برابری هزینه‌ها و درآمد منجر شود‌.

مدیرعامل فولاد خوزستان اشاره‌ای هم به حمله سایبری کرد و اظهار داشت: در زمان بروز شرایط بحرانی، بخشی که مورد هجوم قرار گرفته، مدیریت بحران را بر عهده دارد و سایر بخش‌ها در جهت عادی‌سازی شرایط در کنار آن بخش گام برمی‌دارند. لارم است با هدف آمادگی و مقابله با شرایط بحران، دوره‌های آموزشی امنیت اطلاعات برای مدیران و سایر سطوح کارکنان برگزار شود.

وی هم چنین از شرکت‌های تابعه به عنوان بال‌های شرکت نام برد و با اشاره به کارکرد این شرکت‌ها عنوان کرد: شرکت‌های تابعه، نقش بنیادی در پیشبرد اهداف مجموعه فولاد خوزستان دارند. از شرکت‌های وابسته انتظار داریم با توجه به راهبرد فولاد خوزستان به دنبال اصلاح فرآیند و نگرش باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.