جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نفت روسی در لوله‌های نفت چینی
01 خرداد 1401 - 16:56
شناسه : 28079
بر اساس داده‌های رسمی منتشر شده توسط گمرک چین، واردات از روسیه به عنوان دومین تامین‌کننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته با مقایسه با سال گذشته، ۴ درصد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : کالاخبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، داده‌های رسمی گمرک چین، نشان می‌دهد که واردات نفت خام چین از عربستان سعودی در ماه آوریل نسبت به سال گذشته، ۳۸ درصد افزایش یافته است تا بالاترین حجم ماهانه از ماه می ۲۰۲۰ را به ثبت برساند.

بر اساس داده‌های اداره کل گمرک چین، محموله‌های عربستان در ماه گذشته، به ۸.۹۳ میلیون تن، معادل ۲.۱۷ میلیون بشکه طی یک روز رسید و این در حالی است که خریدها طی ماه مارس، ۱.۶۱ میلیون بشکه طی یک روز و سال گذشته نیز، ۱.۵۷ میلیون بشکه در روز بود.

همچنین این داده‌ها نشان می‌دهد، واردات از روسیه به عنوان دومین تامین‌کننده بزرگ نفت جهان در ماه پیشین با مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش یافت. داده‌ها نشان می‌دهد که محموله‌های نفت روسیه در ماه آوریل در مجموع به ۶.۵۵ میلیون تن یا ۱.۵۹ میلیون بشکه طی روز رسید، در حالی که طی ماه مارس ۱.۵ میلیون بشکه طی یک روز و سال گذشته ۱.۵۳ میلیون بشکه در روز بود.

شایان ذکر است که به طور جداگانه، داده‌ها نشان داد که واردات چین از گاز طبیعی مایع روسیه در ماه آوریل، ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به ۴۶۲ هزار ۹۷۵ تن رسید که بالاترین میزان ماهانه در ۶ ماه گذشته است. کل واردات گاز طبیعی مایع چین در ماه گذشته با ۳۴.۵ درصد کاهش به ۴.۳۵ میلیون تن رسید که پایین‌ترین میزان از مارس ۲۰۲۰ است، زیرا واردکنندگان از عرضه گران‌قیمت جهانی اجتناب کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.