چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نقش‌آفرینی ذوب‌آهن در طرح نهضت ملی مسکن
15 شهریور 1401 - 16:54
شناسه : 31570
مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان گفت: بر اساس سیاست‌های دولت، طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و ذوب آهن اصفهان این آمادگی را دارد که با سبد متنوع محصولات ساختمانی استاندارد، در این طرح ماندگار نقش‌آفرینی داشته باشد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، محمدرضا کجباف در حاشیه نمایشگاه متالورژی اصفهان، بیان کرد: در رویکرد جدید شرکت، تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به صورت ویژه دنبال می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تیرآهن بال پهن است و هم‌اکنون از سایز ۱۴ تا ۳۰ تولید و عرضه می‌شود. این محصولات در سبک‌سازی، مقاوم و ایمن‌سازی ساختمان تاثیر بسزایی دارند و بر همین اساس تولید سایزهای بالاتر از آن‌ها در برنامه قرار دارد.

وی در ادامه به تولید محصول ریل در ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، سبد ریل تولیدی کارخانه تنوع بسیاری پیدا کرد و این محصول استراتژیک در محورهای ریلی گوناگون کشور نصب شد. در حال حاضر نیز ریل معدن را تولید و به بازار عرضه کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان در زمینه حمل‌ونقل ریلی، دین خود را به کشور ادا کرده است و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف‌کننده عرضه کرده‌ایم.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.