جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نقش آزمایشگاه و کنترل کیفی در صنعت فولاد
15 شهریور 1401 - 17:02
شناسه : 31571
مدیر کنترل کیفی شرکت فولاد خوزستان گفت: آزمایشگاه‌ها، یکی از ارکان اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به شمار می‌آیند و توانسته‌اند کمک شایانی به صنعت فولاد ارائه دهند.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، عبدالرضا جابری هدف از برگزاری جلسه هیئت مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور را تدوین و برنامه‌ریزی اهداف سال جاری نام برد و بیان کرد: آزمایشگاه‌ها، یکی از ارکان اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به شمار می‌آیند و با دارا بودن ۵۰ آزمایشگاه در سراسر کشور، توانسته‌اند کمک شایانی به صنعت فولاد ارائه دهند. 

وی افزود: این جلسه با حضور مدیران کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت‌های فولادی و معدنی در دفتر مرکزی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور برگزار شد. علاوه بر پایش فعالیت‌های سال گذشته، مواردی همچون برنامه‌های سال جاری، تصویب اساسنامه، استاندارد و آزمون‌های مصوب و پایش مستمر محصولات فولادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نایب‌ رئیس انجمن آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد کشور، ارتقای سطح کیفیت روش‌های نمونه‌برداری آنالیز مواد و محصولات را یکی از اهداف اصلی انجمن دانست و مطرح کرد: توانمندسازی آزمایشگاه‌ها برای گام نهادن در مسیر ایجاد آزمایشگاه‌های هوشمند، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی علمی و فنی در آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد، فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری بین‌ کارخانه‌ای، ملی و بین‌المللی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در زنجیره تولید فولاد و مشارکت فنی در راستای بومی‌سازی تجهیزات آزمایشگاهی، دیگر اهداف انجمن را شامل می‌شوند.

گفتنی است در این جلسه جابری، مدیر کنترل کیفی و قمری، مدیر آزمایشگاه‌های شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.