سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نقش ایمیدرو در پروژه‌های جاده‌ای دسترسی به معادن کردستان
25 خرداد 1401 - 18:16
شناسه : 29055
نشست رییس هیات‌عامل ایمیدرو و نمایندگان استان‌های کردستان و همدان در خانه ملت با موضوع همکاری برای توسعه چهار پروژه جاده‌سازی دسترسی به معادن برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نشست رییس هیات‌عامل ایمیدرو و نمایندگان استان‌های کردستان و همدان در خانه ملت با موضوع همکاری برای توسعه چهار پروژه جاده‌سازی دسترسی به معادن، با حضور پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان، بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه، فتح‌الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ و دیگر مسئولان استانی در محل ایمیدرو برگزار شد.

در این نشست، پیرامون اقدامات و برنامه‌های مورد نظر در محور گل‌تپه به بهارلو استان کردستان، سخنانی مطرح و بر تسریع در تکمیل این مسیر تاکید شد. ایمیدرو در این محور ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

همچنین محورهای قزلچه‌کند-دلبران-مالوجه، دیرکلو-احمدآبادباش و سقز-گل‌تپه، از موضوعات مورد مذاکره در این جلسه بود که مقرر شد ایمیدرو برای ماموریت‌های توسعه‌ای خود، در احداث این محورها مشارکت داشته باشد.

در جلسه وجیه‌الله جعفری، رییس هیات‌عامل ایمیدرو با نمایندگان استانی‌های کردستان و همدان در خانه ملت، محمدرضا سجادیان عضو هیات‌عامل ایمیدرو، حسام مقدمعلی معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت و داریوش دیودیده مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.