سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نقش شرکت‌های بزرگ به عنوان مرکز توسعه
01 خرداد 1400 - 15:18
شناسه : 12566
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت صنایع غیرنفتی در رشد اقتصادی کشور، بر مشارکت شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی تاکید و نیاز جامعه امروز را آموزش در حوزه کسب‌وکار اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین امضای تفاهم‌نامه مسئولیت‌های اجتماعی در قالب اقتصاد مقاومتی با شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، اظهار داشت: کشورهای دنیا توسط شرکت‌های بزرگ اقتصادی ساخته می‌شوند و دولت به عنوان تسهیل‌گر در توسعه این واحدهای بزرگ نقش دارد.

وی افزود: توسعه به معنای هزینه کردن نیست بلکه مدیریت اقتصادی است و امروزه با توجه به نیاز جامعه برای آموزش در حوزه کسب‌وکار و گسترش اقتصاد مقاومتی، مشارکت‌ همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در ایجاد این فرهنگ ضروری است و جزئی از فرهنگ دینی و ملی به شمار می‌آید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از یک کشور واردکننده فولاد در دوران پیش از انقلاب به یک کشور صادرکننده در این بخش تبدیل شده‌ایم، گفت: ایران جزو ۱۰ کشور برتر در صنعت فولاد است و این ثمره تلاش و همت مسئولان و صنعتگران در سال‌های متوالی است.

صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری فولاد در سال گذشته

رزم حسینی در پایان با استناد به تولید ۲۹ میلیون تن فولاد خام و صادرات ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تنی این محصول به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار در سال گذشته، توسعه در این بخش را یکی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر صادرات غیرنفتی مانند فولاد نبود، اثر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور بسیار شدیدتر عمل می‌کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.