چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نقش فولاد خوزستان در عرصه ملی و استانی
25 خرداد 1401 - 19:16
شناسه : 29064
قائم‌مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در دیدار معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی‌ کاربردی کشور، گزارشی از نقش برجسته و‌ کلیدی شرکت فولاد خوزستان در عرصه ملی و استانی در حوزه تولید، صادرات و ارزآوری، اشتغال پایدار، مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، عملکرد سریع در حوادث غیرمترقبه و بحران همه‌گیری کرونا ارائه کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزار اخبارفلزات، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی‌ و کاربردی کشور و مهدی رحمانی مدیرکل و عضو هییت علمی دانشگاه خوارزمی و هییت همراه با علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان، دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور حمید تمیمی، رییس مرکز تحصیلات تکمیلی فولاد خوزستان برگزار شد، مخبر دزفولی گزارشی از نقش برجسته و‌ کلیدی شرکت فولاد خوزستان در عرصه ملی و استانی در حوزه تولید، صادرات و ارزآوری، اشتغال پایدار، مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، عملکرد سریع در حوادث غیرمترقبه و بحران همه‌گیری کرونا بیان کرد.

کیانوش بهرهی رییس دانشگاه علمی‌ کاربردی استان، از همکاری شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی این دانشگاه، تقدیر و این اقدامات را قابل ستایش دانست و اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید عهده‌دار توسعه نظام صنعت حرفه‌ای در سطوح آموزش عالی مهارتی باشد.

در ادامه محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور، با اشاره به نقش مهم شرکت فولاد خوزستان در استان، گفت: جذب دانشجو از بیرون شرکت و افزایش رشته‌های جدید مورد بررسی قرار گیرد. در باشگاه فولاد خوزستان هم مرکزی به منظور جذب دانشجو در حوز‌ه‌های مختلف تربیت بدنی افتتاح شود.

در این نشست مهدی رحمانی مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، بیان کرد: همه ما نسبت به سازمان خود و نسبت به انقلاب و نظام وظیفه‌ای ویژه بر عهده داریم. با اشاره به قول رییس‌جمهور برای ایجاد اشتغال، همان‌گونه که شاهد هستیم، بستر در حال آماده‌سازی بوده و اداره نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی، به جای نگاه مچ‌گیرانه، نگاه دست‌گیرانه‌ وجود دارد.

لازم به ذکر است که پس از نشست یاد شده، معاون سنجش و نظارت دانشگاه علمی‌ کاربردی کشور و هییت اعزامی با همراهی حمید تمیمی رییس دانشگاه علمی کاربردی فولاد خوزستان، رضا هاشمی‌زاده رییس ارزیابی و توسعه منابع انسانی و مسعود صفار مدیر هماهنگی عملیات فولادسازی، از واحد آموزش و توسعه منابع انسانی، دانشگاه علمی کاربردی و بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.