جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نقش مهم روابط عمومی فولادمبارکه در تحقق شعار سال
02 خرداد 1400 - 15:05
شناسه : 12657
معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه در جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولادمبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» در حضور پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان شرکت فولادمبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه‌های توسعه فولادمبارکه، گفت: روابط عمومی به عنوان حوزه تاثیرگذاری بر روی ذی‌نفعان داخلی و خارجی، می‌تواند با امیدآفرینی برای تک تک پرسنل موجب پیشرفت سازمان شود. زیرا هر اندازه موفقیت‌ها، انگیزه و اشتیاق برای ادامه کار در میان کارکنان افزایش پیدا کند، تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تسریع خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۹، تمام کارکنان فولادمبارکه از ابتدای سال با برنامه‌ریزی منسجم توانستند سالی پربار برای این مجموعه بزرگ فولادی به ارمغان آورند.

وی افزود: سال گذشته با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون تن فولاد در گروه فولادمبارکه، توانستیم با همت، تلاش و استفاده بیش از ظرفیت‌های موجود، حدود ۷۰۰ هزارتن نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش تولید داشته باشیم که خود معادل یک پلنت فولادی است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه، گفت: این دستاورد عظیم در اواخر سال گذشته و ابتدای سال ۱۴۰۰ با همت و تلاشی که در مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه وجود داشت، به بهترین نحو صورت گرفت؛ در واقع، این موضوع حاصل دسترنج تمامی کارگرانی است که در این شرکت به فعالیت متواضعانه مشغول هستند.

اکبری با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در شرکت فولادمبارکه، بیان کرد: روابط عمومی حوزه تاثیرگذاری بر روی ذی‌نفعان داخلی و خارجی محسوب می‌شود؛ بنابراین انتظار داریم که کارکنان این حوزه با تمرکز بیشتری بر روی ذی‌نفعان داخلی و امیدآفرینی برای تک تک پرسنل در رشد شرکت، عمل کنند؛ زیرا موفقیت بیشتر، انگیزه و اشتیاق برای رسیدن به موفقیت‌های دیگر را در میان کارکنان افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی دو ماهه نخست سال جاری، نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن تولید داشته‌ایم؛ به نحوی که در حال حاضر حدود ۸ درصد بیش از تولید مدت مشابه در سال گذشته (که یک شاهکار در بخش تولید به شمار می‌آید)، دست یافتیم؛ همچنین با امیدآفرینی و نقشی که روابط عمومی برای ادامه فعالیت در کارکنان ایجاد می‌کند، می‌توان این اشتیاق را بالاتر برد تا شعار سال ۱۴۰۰ را بهتر از سال قبل، تحقق بخشیم.

معاون بهره‌برداری فولادمبارکه، تصریح کرد: اکنون با توجه به مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد، در تلاش هستیم با مدیریت و کنترل آن‌ها، موانع اثرگذار بر روند تولید را شناسایی و مرتفع کنیم.

اکبری اذعان داشت: قرن ۲۱ عصر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات است. علی‌رغم تغییرات سریع و گسترده در بخش تکنولوژی، اما ارتباطات همچنان در جایگاه خود باقی مانده است. در واقع، نقشی که ارتباطات در جلب حمایت و امیدآفرینی داشت، می‌تواند منجر به رفع مشکلات و ایجاد اشتیاق میان مردم، سهامداران و مسئولان شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی مسئولیت بزرگی در قبال همه کارکنان مجموعه دارد؛ درواقع، روابط عمومی مسئول هدایت و سیاست‌گذاری است تا امور بهتر به پیش برود. یکی از نکات مهم برای این بخش که در کنار تمامی امکانات، تجربه و.. که وجود دارد، به اصل مهمی همچون تقوا که نباید از مدارش خارج شد، توجه داشت. خوشبختانه در روابط عمومی فولادمبارکه، این موضوع وجود داشته و همواره دور از بزرگنمایی واقعیت موجود را اطلاع‌رسانی کرده است و امیدواریم سال ۱۴۰۰، سالی پر از خیر و برکت برای همه همکاران فولادمبارکه باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.