چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نقش موثر شهرک فولاد اسدآباد در صنعت منطقه
27 مهر 1400 - 12:23
شناسه : 19345
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شهر فولاد اسدآباد تهیه و ارائه شده و در جلساتی با حضور برخی از مسئولان استان و حتی به ریاست استاندار در حال بررسی است، اما متاسفانه از پیشرفت و مراحل بررسی روند اجرای کار گلایه‌مند هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: احداث شهرک فولاد شهرستان اسدآباد در دست بررسی قرار دارد و بی‌شک اجرایی شدن طرح فوق نقش موثری در ارتقاء صنعت و اشتغال منطقه خواهد داشت.

وی از افتتاح و بهره‌برداری طرح صنعتی کارخانه ذوب‌آهن (فرومنگنز) اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این طرح پس از ۲۷ سال انتظار در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و با گره‌گشایی بخشی از مشکلات اشتغال از نقش موثری در اشتغال پایدار جوانان منطقه و افزایش سرمایه ملی کشور برخوردار بوده و به صورت مستقیم برای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از جوانان اشتغال به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۲۲ هزار تن فرومنگنز در سال را خواهد داشت، گفت: در این پروژه بخش خصوصی جدید سه طرح شامل ذوب‌آهن، تولید آهن‌اسفنجی از گندله موجود شرکت صبانور و نیز طرح زینتر پلن(تبدیل پودر منگنز به کلوخ) را در برنامه دارد.

سرمدی واله در پایان با اشاره به ملاقات اخیر خود به همراه مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان و مدیر بنیاد مسکن اسدآباد با رییس بنیاد مسکن کشور، خاطرنشان کرد: در مباحث مرتبط با روستاها طی سال جاری با زحمات بنیاد مسکن اقدامات خوبی در زمینه آسفالت، بهسازی معابر و زیرسازی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.