چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
نماد تجلی با اندکی تاخیر در بورس بازگشایی می‌شود
01 دی 1400 - 15:32
شناسه : 22103
مدیرعامل شرکت تجلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: به‌روزرسانی در سیستم‌های اداره ثبت، بازگشایی تجلی را به تاخیر انداخته است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در دخصوص زمان بازگشایی نماد تجلی، اظهار داشت: طی دو هفته گذشته تمام تلاش تجلی بر این بوده که نماد شرکت با توجه به وعده‌ای که به سهامداران دادیم هر چه سریع‌تر بازگشایی شود و توانستیم بعد از پایان پذیره‌نویسی ظرف ۴ روز تمامی مدارک را آماده کردیم که این کار در این مدت کم استثنایی بوده است؛ پس از آن شرکت درخواست ثبت صورت‌جلسه هییت‌مدیره را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال کرد.

وی افرود: در روال معمول اداره ثبت اگر مشکلی وجود نداشته باشد پس از یک هفته و در نهایت دو هفته باید کار نهایی شده باشد. منتهی با پی‌گیری‌هایی که تجلی کرد به نظر می‌رسد به دلیل به‌روزرسانی سیستم‌های اداره ثبت و انتقال و اسکن مدارک این اداره به سرور مادر، متاسفانه درخواست تجلی هنوز بررسی نشده است.

مدیرعامل شرکت تجلی در پایان ضمن عذرخواهی از سهامدارن به خاطر تاخیر در بازگشایی نماد، خاطرنشان کرد: با توجه به احترام و ارزشی که تجلی برای سهامداران قائل است این اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که پیگیری‌های هرروز ادامه دارد و تمام تلاش شرکت و بنده این است که نماد تجلی در اسرع وقت در فرابورس ایران بازگشایی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.