سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نماینده مجلس خواستار فعال‌سازی پهنه‌های معدنی در راور شد
06 دی 1399 - 6:21
شناسه : 3981
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به اینکه هیچ کدام از پهنه های معدنی ارائه شده به شرکت ملی مس در حوزه شهرستان راور عملیاتی نشده است خواستار حل شدن این مساله شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز جمعه در نشست مشترک استاندار کرمان با رئیس هیات مدیره شرکت ملی مس، مدیرعامل و معاونان ایمیدرو و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان  خواستار ارائه برنامه توسط شرکت ملی مس برای صنایع پایین دستی در استان کرمان در قالب جدول زمانبندی شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به موضوع ایجاد صنایع فراوری در حوزه فعالیت‌های معدنی در استان کرمان افزود: انتقال حساب شرکت‌های بزرگ مانند شرکت ملی مس به کرمان باید هر چه زودتر عملیاتی شود که از دیگر توافقات انجام شده در این نشست بود.
پورابراهیمی با اشاره به آخرین وضعیت فعال سازی معادن شهرستان‌های کرمان و راور افزود: اجرای تعهدات مرتبط با وزارت صنعت و معدن در استان کرمان یکی از درخواست‌های مهم ما از این وزارتخانه می‌باشد که در این نشست مورد توافق قرار گرفت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعیین تکلیف معادن غیرفعال متعلق به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و شرکت ایمیدرو افزود؛ باید طبق برنامه زمانبندی شده حداکثر تا یک ماه آینده موضوع برگزاری فراخوان برای رویکرد اجرای مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری کلیه پهنه‌های معدنی غیر فعال در اختیار ایمیدرو در دستور کار قرار گیرد که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.
 پورابراهیمی با اشاره به بحث پرداخت حقوق دولتی معادن به استان کرمان افزود: باید پرداخت حقوق معادن به حوزه زیرساختی در استان کرمان اختصاص پیدا کند که مورد توافق حاضرین در این نشست قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.