جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نماینده مردم بندرعباس با مدیرعامل فولاد هرمزگان دیدار کرد
09 شهریور 1400 - 9:59
شناسه : 16874
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفتم شهریور ماه 1400 با بازدید از شرکت فولاد هرمزگان در جریان فعالیت‌ها، موفقیت‌ها، اقدامات و مشکلات این شرکت تولیدی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های صورت گرفته در مدت مدیریت عطالله معروفخانی قدردانی کرد و با اظهار اینکه فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های پیش‌قدم و سرآمد در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است، اظهار داشت: فولاد هرمزگان در مدتی کوتاه جهشی غیرقابل تصور در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی داشته است، و در همین بازده زمانی خدمات بسیار خوبی انجام دهد تا رضایتمندی در کارکنان و جامعه به وجود آید.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند کنونی در آینده، افزود: مدیریت این مجموعه طی این مدت کوتاه در حوزه‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره یک تدبیر مدیریتی مدرن همراه با نگاهی انسان دوستانه و عادلانه به نیروی انسانی دارد که این احترام و عزت نهادن به کارکنان، رضایتمندی در این مجموعه را فراهم کرده است و نتیجه آن افزایش انگیزه برای کار و تولید بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی توجه به نیروی انسانی از جانب مدیرعامل فولاد هرمزگان را مهم شمرد و آن را نشانه اهمیت و ارزش نیروی انسانی در نگاه مدیریت ارشد سازمان دانست و گفت: بنده به نوبه خود از طرف کارکنان و مردم شهر بندرعباس به خاطر فعالیت‌هایی صورت گرفته در این مجموعه، از مدیریت مجموعه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که این فعالیت‌ها و رضایت جامعه و کارکنان که در پی آن اتفاق می‌افتند، همچنان ادامه داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه رضایتمندی از جنابعالی و مجموعه تحت امر شما در شهر، بین مردم و افکار عمومی وجود دارد، بیان کرد: ما این مسئله را به مسئولان امر منعکس کرده و به مدیریت و کارکنان فولاد هرمزگان خداقوت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به قطعی برق و ضرر و زیان آن، ادامه داد: عدم اجرای تعهدات و قول‌های وزیر نیرو در دولت پیشین مبنی بر افزایش تولید ۲۵ هزار مگاوات برق و در نهایت نیز عدم واردات برق از کشورهای همسایه دلیل این قطعی‌هاست. لذا امیدواریم وزیر جدید نیرو بتواند برای حل این مشکل راهکاری پیدا کنند. البته ما توانستیم در خصوص مشکلات موجود در حوزه برق و انرژی با وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت کنیم و مقرر شد که ۳۰ هزار مگاوات برق به سرانه تولید برق در سطح کشور افزوده شود، برنامه‌ریزی به سوی انجام این کار، بسیار بزرگ اما شدنی است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های حل مشکل در حوزه تامین انرژی را اعتماد به بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: این مشکل قابل حل خواهد بود، به شرط اینکه بخواهیم، بی‌شک می‌توانیم مشکل را با همکاری همدلی و همراهی به دست متخصصان داخلی حل کنیم. لذا باید دولت اجازه دهد که بخش خصوصی برای بهبود این روند وارد عمل شود. در این راستا از مدیریت فولاد هرمزگان خواستاریم که دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند.

فولادهرمزگان خواستار حمایت مسئولان برای تحقق طح‌های توسعه‌ای است

عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ابتدای این دیدار از تلاش‌ها و حمایت‌های نمایندگان شهر بندرعباس و مجمع نمایندگان استان و احمد مرادی از صنایع تشکر کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال ١۴٠٠ و حمایت از تولید و مانع‌زدایی‌ها، اذعان داشت: این مجموعه تمام تلاش خود را در جهت رشد و افزایش تولید به کار خواهد بست. اما قطعی برق طی این مدت به شرکت خسارات فراوانی وارد نمود و جبران این خسارات کاری بسیار دشوار است. این در حالیست که ضرر و زیانی که به ما تحویل شد، در آخر به مصرف‌کننده نهایی خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به طرح‌های توسعه شرکت، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس کمبود زمین است که امیدواریم با حمایت نمایندگان و مسئولان استان بتوانیم در حل این مشکل گامی اساسی برداریم. تحقق این امر می‌تواند در تسریع اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای به ما کمک کند.

معروفخانی در پایان تاثیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای را برای استان هرمزگان بسیار مثبت دانست و خاطرنشان کرد: بی‌شک اهداف توسعه می‌تواند منجر به ایجاد رشد و توسعه در استان و حتی کشور شد. لذا از نمایندگان استان خواستاریم که مانند همیشه برای تحقق این امر ما را یاری کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.