چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نهبندان در انتظار راه‌اندازی دپارتمان ملی تخصصی معدن
13 مرداد 1400 - 16:50
شناسه : 15795
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از دپارتمان ملی تخصصی معدن نهبندان گفت: به زودی دپارتمان ملی تخصصی معدن در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این دپارتمان تخصصی به همت مجتمع فنی و حرفه‌ای و با تمام زیربخش‌‌ها و خوشه‌‌های مرتبط به ویژه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی زینتی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه آموزش شهرستان نهبندان صورت گرفته که راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آموزشکده معدن و مجتمع عالی سلامت «نهبندان» بخشی از اقدامات انجام شده در این حوزه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وجود ذخایر معدنی بی نظیر و فعال بودن بخش معدن خراسان جنوبی و توانمندی‌های معدنی استان‌های مجاور، خاطرنشان کرد: «دپارتمان ملی معدن» برای نخستین بار در کشور برای توسعه معدن و تعمیر تجهیزات و ماشین‌آلات معدن با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و پایداری اشتغال فعالان حوزه معدن ویژه خراسان جنوبی و سایر استان‌های کشور در «شهرستان نهبندان» راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.