سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
نوسازی زیرساخت‌های پایانه نفتی شمال ضروری است
11 اسفند 1400 - 12:44
شناسه : 25256
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های پایانه نفتی شمال تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های تعمیرات و ایمن‌سازی اسکله و مخازن ذخیره‌سازی آغاز شود.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به همراه تعدادی از مدیران ستادی به‌منظور بررسی وضع اقدام‌های انجام‌شده، مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال و ترسیم چشم‌انداز و برنامه‌های عملیاتی آن پایانه از منطقه عملیاتی شمال بازدید کرد.

وی در این بازدید بر اهمیت پایانه نفتی شمال به‌عنوان یک پایانه پشتیبان در فرایند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تاکید کرد و اظهار داشت: زیرساخت‌های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‌ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که به‌روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام ماموریت‌ها بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، گفت: تمرکز بر ماموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران از مبانی اصلی شرکت است.

اسدروز در بازدید از ایستگاه اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی شمال هم با تاکید بر اینکه در هر کاری باید یک قالب فکری وجود داشته باشد و امروزه اچ‌اس‌ئی نقش نخست را دارد، بیان کرد: در کارها باید همواره چهار گام را مدنظر داشته باشیم که شامل پیش‌بینی، آمادگی، مقابله و بازیابی می‎‌شود.

وی در پایان ضمن بازدید از انبارهای کالا، اتاق کنترل و آزمایشگاه و دیدار با کارکنان واحدهای مختلف، خاطرنشان کرد: روند انتخاب پیمانکار پروژه‌های سیستم خنک کاری و اطفای حریق مخازن و نیز غلاف‌گذاری و تعمیرات پایل‌های اسکله تسریع شود و مدیریت‌های ستادی اقدام‌های لازم را برای رفع نیازهای مختلف پایانه انجام دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.