جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نکوداشت کارگران نمونه فولاد خراسان
29 اردیبهشت 1400 - 12:25
شناسه : 12422
آیین بزرگداشت هفته کار و کارگر و مراسم تقدیر از «کارگران نمونه» بزرگ‌ترین قطب صنعت شرق کشور با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد فولاد خراسان در دفتر مدیریت عالی شرکت و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد، پنج نفر از کارگران نمونه مجتمع به نمایندگی از همکاران خود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود مورد قدردانی قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولادخراسان در این مراسم با بیان اینکه نیروی انسانی، یکی از اصلی‌ترین داشته‌های هر سازمان، به ویژه در مجموعه‌های تولیدی است، اظهار داشت: مفهوم کارگر امروزه دیگر تنها در کار یدی خلاصه نمی‌شود بلکه کارگران، بخش بزرگی از جامعه انسانی و هسته پیشرفت هر جامعه را تشکیل می‌دهند، همچنین با نیروی فیزیکی، هوش، خلاقیت و تعهد خود، پیش برنده تولید و سازندگی هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خود که با وجود شرایط ناشی از اپیدمی و تحریم‌های غیرحقوقی و ظالمانه علیه اقتصاد کشور چرخ تولید را پویا و در حرکت نگه داشته‌اند، افزود: طی یک سال گذشته، به لطف پروردگار و تعهد و تلاش همکارانم در فولادخراسان، شاهد تداوم رشد، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت به نحو احسن و ثبت رکوردهای بی نظیر تولیدی بوده‌ایم. علاوه بر این ثبت چندین رکورد تولیدی در کم‌تر از دو ماهی که از سال ۱۴۰۰ می‌گذرد، نشان دهنده عزم راسخ خانواده بزرگ فولاد خراسان در مسیر بالندگی، تولید و توسعه است.

گفتنی است در این آیین، آقایان غلامرضا حیدری واحد نگهداری و تعمیرات نورد، هومن اسلامی و محمد وزیری از ذوب فولادسازی، حمید دستجردی از توزیع و شبکه برق و حسن طاهری از همکاران نگهداری و تعمیرات احیا مستقیم به نمایندگی از کارکنان پرتلاش شرکت مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گفته‌ی شهرام بقراط مدیر روابط عمومی شرکت فولادخراسان، تعهد و انضباط کاری، رعایت اصول ایمنی در محیط کار، بهره‌وری در استفاده از امکانات و تجهیزات، مشارکت در نظام‌های مدیریتی از جمله خلاقیت و ارائه پیشنهادهای بهبود برای پیشبرد بهتر امور در واحد، روحیه مشارکت و کار گروهی از جمله شاخص‌های مد نظر مدیریت شرکت در برگزیدن کارگران نمونه شرکت بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.