سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
نگاهی به ارزش معاملات بورس طی هفته اخیر
15 آبان 1400 - 12:36
شناسه : 20106
در هفته منتهی به 14 آبان‌ماه دو میلیون و 243 هزار تن انواع کالا به ارزش 183 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد 31 و 54 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۸۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۳ هزار و۳۴۴ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار یک میلیون  و ۴۴ تن سیمان، ۵۲۶ هزار و ۱۸۲ تن فولاد، ۲۶۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۲۷ هزار تن آهن‌اسفنجی، هفت هزار و ۹۰۰ تن روی، چهار هزار و ۷۱۰ تن آلومینیوم، چهار هزار و ۳۷۰ تن مس، ۲۸۰ تن سولفور مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و دو کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۳۶۴ هزار و ۹۹۴ تن انواع کالا به ارزش ۵۸ هزار  و ۸۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

گفتنی است، در اين تالار ۱۰۸ هزار و ۱۱ تن قیر، ۹۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۵ هزار و ۹۴۲ تن مواد پليمری،  ۴۲ هزار تن لوب کات، ۳۸هزار و ۳۶۵ تن مواد شيميايی، سه هزار و ۳۲۰ تن روغن پایه، ۲۴۸ تن عایق رطوبتی و ۸۶۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین چهار هزار و ۲۶۲ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.