جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
نگاهی به بازار آلومینیوم طی هفته گذشته
20 تیر 1401 - 18:31
شناسه : 30149
بر اساس گزارش‌های بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۴ ماه جولای مصادف با ۱۳ تیر ماه، در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم دو هزار و 431 دلار به ازای هر تن اعلام شد. همچنین روز جمعه ۸ ماه جولای مصادف با ۱۷ تیر ماه، در حالی به کار خود پایان داد که فروش یک‌ ماهه آلومینیوم به دو هزار و 426 دلار و ۵۰ سنت رسیده بود.
ارسال توسط : منبع : کالاخبر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، به نقل از باشگاه آلومینیوم فروش سه ماهه این فلز در روز جمعه از دو هزار و ۴۴۴ دلار به ازای هر تن در هفته قبل از آن به دو هزار و ۴۳۶ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافت. هم‌زمان موجودی فلز آلومینیوم نیز مجددا با کاهش جدیدی روبه‌رو شد به‌طوری‌که از ۳۶۹ هزار و ۶۷۵ تن در جمعه گذشته، به ۳۴۷ هزار و ۱۷۵ تن کاهش یافت.

حجم معاملات فلز آلومینیوم در روز پنج‌شنبه ۷ ماه جولای در بالاترین میزان خود طی سه هفته اخیر قرار داشت و برابر با ۲۴۹۲۵۴ لات (LD) بود که محرک مثبتی برای پیش‌بینی افزایش قیمت است. (هر لات معادل ۱۰۰ هزار دلار محسوب می‌شود).

شایان ذکر است که از سوی دیگر در مبحث تقاضا، شاهد افزایش در بازار آلومینیوم بوده‌ایم که خود عامل فیزیکی دیگری در راستای افزایش قیمت خواهد بود. آلومینیوم پس از سقوط چشمگیر اخیر به دنبال ساخت یک سطح مطمئن حمایتی است و پیش‌بینی می‌شود پس از آن، این فلز مجددا برای افزایش قیمت آماده شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.