پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
نگاهی به جزئیات جشنواره اینوماین
29 شهریور 1400 - 13:00
شناسه : 18065
مدیر موسسه یونیدرو گفت: سومین جشنواره اینوماین طی روزهای 26 تا 28 مهر امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امید اصغری مدیر موسسه یونیدرو با اشاره به استقبال شرکت‌های معدنی و دانش‌بنیان از جشنواره‌های پیشین اینوماین، اظهار داشت: این جشنواره تلاش کرده تا بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم‌آورد و زمینه بهبود اقتصاد نوآورانه در حوزه معدن را فراهم سازد. تاکنون برای سومین جشنواره اینوماین، ۱۴۰ ایده توسط نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: این موسسه با هدف راهبری و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی و ارائه خدمت به نوآوران، اقدام به برپایی دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی کرد.

مدیر موسسه یونیدرو، گفت: موسسه یونیدرو به منظور تطبیق توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور با چالش‌های موجود در صنعت، پنج دوره سلسله نشست با عنوان «معدنیار» و با حضور شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، ملی صنایع مس، فولادمبارکه، نظام مهندسی معدن و دیگر مجموعه‌ها برگزار کرده است.

حامیان سومین جشنواره اینوماین

امید اصغری رییس سومین دوره جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در جوار سومین جشنواره اینوماین، بیان کرد: این نمایشگاه با هدف هم‌افزایی و ایجاد تعامل بین شرکت‌های معدنی و صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود. برای این منظور، توانمندی پنج هزار شرکت دانش‌بنیان بررسی و از این تعداد،۶۰۰ شرکت برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شدند.

وی در پایان با اشاره به نهادها و شرکت‌های حامی این جشنواره، خاطرنشان کرد: ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، فولادمبارکه اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، ملی صنایع مس ایران، مس سرچشمه، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، گسترش صنایع و معادن ماهان و کاوشگران صنایع معدنی راشاجزو حامیان این جشنواره هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.