سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
نگاهی به رشد حجم معاملات بورس کالا
01 آبان 1400 - 14:56
شناسه : 19537
در هفته منتهی به 30 مهر ماه یک میلیون و 913 هزار تن انواع کالا به ارزش 144 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 5 و 18 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال معامله شد. در این تالار یک میلیون  و ۱۱۸ تن سیمان، ۳۲۹ هزار و ۱۴۴ تن فولاد، ۶ هزار و ۷۰۰ تن مس، هفت هزار و ۲۵۰ تن آلومینیوم، ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۸۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۰۰ تن روی، ۲۶ کیلوگرم شمش طلا و ۱۹ هزار تن آهن‌اسفنجی مورد دادوستد قرار گرفت.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۴۲۹ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالا به ارزش ۶۳ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار ۹۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۰ هزار تن قیر، ۸۱ هزار و ۹۱۳ تن مواد پليمری، ۳۸ هزار و ۵۱ تن مواد شيميايی، ۴۸ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۴۷ تن روغن پایه، دو هزار و ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۵۷۰ تن عایق رطوبتی و ۴۰ هزار و ۱۲۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین چهار هزار و ۴۷۹ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.