چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نگاهی به رشد حجم معاملات بورس کالا
13 شهریور 1400 - 13:37
شناسه : 17141
در هفته منتهی به 12 شهریور ماه 1400، دو میلیون و 231 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 150 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته آن به ترتیب رشد 250 و 47 درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۷۱۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش ۸۷ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار یک میلیون و ۳۴۱ هزار تن سیمان، ۳۶۷ هزار و ۷۸۷ تن فولاد، چهار هزار و ۸۴۰ تن مس، ۹ هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۱۰ تن شمش روی، ۲۰۰ تن کک، ۴۶ کیلو گرم شمش طلا و سه هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی معامله شده است.

شایان ذکر است طی هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۴۹۹ هزار و ۷۶ تن انواع کالا به ارزش ۶۱ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید. در اين تالار ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵۷ هزار و ۷۱۴ تن قیر، ۸۹ هزار و ۷۲۵ تن مواد پليمری، ۳۴ هزار و ۳۲۷ تن مواد شيميايی، ۹۰ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۹۰۰ تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس،۶۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد معامله شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.