پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
نگاهی به عملکرد تولید کنسانتره زغال‌سنگ ایمیدرو
17 مهر 1400 - 11:02
شناسه : 18831
براساس گزارش‌های منتشر شده، میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو در نیمه نخست 1400، بیش از 8 درصد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دو شرکت زیرمجموعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریور ماه امسال، ۷۳۲ هزار و ۵۴ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند. میزان تولید این شرکت‌ها در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حدود ۶۷۵ هزار و ۸۰۸ تن بود. همچنین این شرکت‌ها طی شهریور ماه، ۶۹ هزار و ۶۳۰ تن ماده معدنی استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته با ۳۹ هزار و ۳۴۳ تن، ۷۷ درصد رشد نشان را می‌دهد.

افزایش ۲۸ درصدی استخراج

میزان استخراج دو شرکت ایمیدرو طی ۶ ماهه ۱۴۰۰، با ۲۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۲ تن)، به یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۴۰ تن ماده معدنی رسید. علاوه بر این میزان استخراج این شرکت‌ها طی شهریور ماه نیز ۱۰۵ هزار و ۴۹۳ تن بوده است. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۸۶۵ تن بود که نشان از رشد ۶۰ درصدی دارد.

میزان ارسال کنسانتره زغال‌سنگ از سوی شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به شرکت‌های داخلی طی ۶ ماهه نخست امسال نیز ۷۵۹ هزار و ۵۹۹ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ با ۶۶۴ هزار و ۴۷۲ تن، ۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنین میزان ارسال کنسانتره زغال‌سنگ به شرکت‌های داخلی نیز ۶۵ هزار و ۳۴۷ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته با ۴۴ هزار و ۷۶۷ تن، ۴۶ درصد افزایش یافت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.