دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
نیروی انسانی متخصص سرمایه ذوب آهن است
18 بهمن 1401 - 12:22
شناسه : 33341
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان: مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور در بخش‌های مختلف خط تولید شرکت گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان، برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مهدی کوهی در گفت‌وگو با تلاشگران مدیریت آگلومراسیون، اولویت اصلی برنامه‌های خود را توجه ویژه به تولید پایدار دانست و بیان کرد: تلاش ما این است که فرایندها و نحوه فعالیت را از نزدیک مشاهده کنیم تا با هم‌فکری بتوانیم برای افزایش بهره‌وری چاره‌جویی کنیم.

وی افزود: موضوعات مهمی همچون اقتصاد مقاومتی، بومی‌سازی و مهندسی معکوس همگی با هدف کوتاه کردن مسیر برای حل مشکلات و تامین تجهیزات برای تولید پایدار مطرح هستند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن، اراده و تلاش کارکنان برای اعتلای نام و نشان شرکت را ستودنی دانست و ابراز کرد: تلاشگران ذوب آهن ثابت کرده‌اند که در شرایط تحریم و با وجود همه مشکلات، با اعتقاد راسخ به شعار ما می‌توانیم، دستاوردهای مهمی حاصل می‌کنند. با تکیه بر این توان و همت، بدون شک روزهای روشنی در انتظار ذوب آهن اصفهان است.

در این دیدار معاون بهره‌برداری، معاون خرید، معاون مالی و اقتصادی، مدیر و سرپرستان مدیریت آگلومراسیون، راهکارهای پیشنهادی افزایش بهره‌وری و تولید را ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.