چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
نیروی انسانی متعهد و متخصص بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت است
02 اسفند 1399 - 16:03
شناسه : 7519
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه تودیع و معارفه که با حضور معاونان و مدیران ایمپاسکو برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت توجه به آموزش و پژوهش، بومی‌سازی و معادن کوچک‌مقیاس، استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده را همانند گذشته به عنوان برنامه‌های مهم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مطرح کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل جدید شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه  تودیع و معارفه ضمن تشکر از وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو و محمدعلی صوفی سرپرست قبلی این شرکت، اظهار داشت: برنامه‌های ایمپاسکو باید بر روی ریل نقشه راه معدن که توسط وزارت صمت تدوین شده است، همانند گذشته حرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به مسئولیت سنگینی که در ایمپاسکو برعهده خواهد داشت، افزود: ایمپاسکو بازوی اجرایی ایمیدرو است و واحدها و مجتمع‌های اکتشافی و معدنی بسیاری در سراسر کشور تحت مدیریت این شرکت قرار دارد که باید همانند گذشته شاهد بهره‌وری بالا در این واحدها باشیم.

مدیرعامل ایمپاسکو گفت: استفاده از توان حداکثری بخش خصوصی توانمند یکی از اتقاقات بسیار خوبی است که در زمان مدیریت وجیه‌‌الله جعفری شکل گرفت و اجرا شد.

طاهرزاده تصریح کرد: سالانه ۱۶۰ میلیون تن سنگ‌آهن باید استخراج شود و در حال حاضر این رقم تنها ۱۰۰ میلیون تن است. به نظر می‌رسد تا سال ۱۴۰۴ باید به بخش اکتشافات به عنوان پیشران در توسعه معدن توجه ویژه‌ای شود.

وی حمایت از پیمانکاران، توجه به آموزش و پژوهش و بومی‌سازی، معادن کوچک‌مقیاس و استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده را همانند گذشته به عنوان برنامه‌های مهم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مطرح کرد. در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران ایمپاسکو برگزار شد، علی‌اصغر یوسف‌نژاد از اعضای هییت‌مدیره ایمیدرو ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات محمدعلی صوفی سرپرست قبلی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امیرعلی طاهرزاده را به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.