چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
هدف‌گذاری برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی
20 تیر 1401 - 13:38
شناسه : 30109
جلسه هم‌اندیشی شرکت فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد در محل سالن اجتماعات این شرکت و با حضور اعضای هییت‌مدیره‌ هر دو شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، ضمن تشکر از همکاری گروه توکا در انجام فعالیت‌های پیمانکاری فولاد هرمزگان، این دو شرکت را از یک خانواده دانست و هماهنگی بیشتر هر دو شرکت را در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی، خواستار شد.

وی در ادامه نتیجه توجه به کارکنان را افزایش رضایتمندی آن‌ها و رشد بهره‌وری سازمانی دانست و ضمن اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه زحمت‌کش‌ترین قشر هر جامعه‌ای کارگران آن جامعه هستند، افزود: حضور پررنگ مدیران شرکت‌های پیمانکاری فولاد هرمزگان در بین کارکنان پیمانکاری متبوع خود که شاغل در این شرکت هستند و‌ حفظ کرامت و حل مشکلات آن‌ها، علاوه بر عمل به آموزه‌های دینی، باعث قدردانی از کارکنان و افزایش رضایت پرسنلی و در نتیجه تسریع در دستیابی به اهداف  استراتژیک سازمانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان، ثبت رکوردهای متنوع و موفقیت‌های گوناگون در سال گذشته همراه با سختی‌ها و کمبودها را نتیجه افزایش رضایت کارکنان دانست و از همراهی هییت‌مدیره فولاد هرمزگان در فرایند تعالی این شرکت، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.