پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
هدف‌گذاری شرکت فولادمبارکه در جهت تعامل با بخش خصوصی
23 خرداد 1400 - 11:31
شناسه : 13645
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در نشست چندساعته مشترک این شرکت و شرکای تجاری کسب و کار که در سالن اجتماعات دفتر شرکت فولادمبارکه برگزار شد، گفت: شرکت فولادمبارکه با تزریق پروژه‌های پیمانکاری و اجرای ویژه طرح تحول دیجیتال در بخش پروژه‌های توسعه‌ای حامی بخش خصوصی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، با استقبال از برگزاری نشست مشترک شرکت فولادمبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه)، اظهار داشت: دولت‌هایی موفق هستند که در راستای تقویت بخش خصوصی برآیند و به واسطه توانمندی این بخش بتوانند تحول بزرگی در صنایع حاصل کنند. بر همین اساس نیز فولادمبارکه بر آن است تا با تقویت بازوهای پیمانکاری خود در شاخه توسعه بتواند از توانمندی شرکت‌های برتر در این حوزه استفاده نماید.

تعامل برد-برد فولادمبارکه با بخش خصوصی 

عظیمیان از گفتگوی شفاف بین شرکای تجاری کسب و کار با شرکت فولادمبارکه استقبال کرد، گفت: نگاه به بخش خصوصی تاکنون در کشور به خوبی صورت نگرفته است؛ چراکه دولت باید تنها در رفاه عمومی جامعه شامل آموزش، درمان و حمل ونقل ورود کند و برای بهبو مابقی بخش‌ها آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند؛ خوشبختانه این نگاه در راس شرکت فولادمبارکه هدف‌گذاری شده است؛ چراکه تعامل با بخش خصوصی باید به صورت برد-برد و در جهت کسب منافع مشترک صورت گیرد تا در این راه، ضمن اعتماد کامل به یکدیگر، موجب تقویت هر دو مجموعه شود.

تشکیل کمیته مشترک مدیران فولادمبارکه و نمایندگان پیمانکاران

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه سیستماتیک بودن شرکت را با مزیت به نتیجه رسیدن اقدامات و نقص افزایش ایستگاه‌های تصمیم‌گیری تبیین کرد و اذعان داشت: موظفیم در تعامل دو طرفه مشکلات سیستم‌های موجود را نیز مرتفع کرده و بهبود مستمر را در تمامی مراحل کاری خود در نظر بگیریم؛ در این راستا باید کمیته مشترکی از مدیران فولاد‌مبارکه و نمایندگان پیمانکاران تشکیل و به طور فصلی جلساتی برگزار شود تا آنچه که اجرای پروژه‌های توسعه شرکت را با کندی همراه ‌ساخته است شناسایی و راهکار رفع موانع پیش‌بینی در این حوزه را پیدا کنیم.

عظیمیان با اشاره به تشکیل کمیته رفع اشکال در خصوص بررسی گزارش ضرر و زیان مالی و زمانی پیمانکاران، بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال و مانع‌زدایی، از نقد سازنده و کارشناسانه متخصصان استقبال می‌کنیم و از تمامی پیمانکاران پروژه‌ها تقاضا داریم همکاران و تیم فولادمبارکه را در نیل به این هدف یاری نمایند.

چابکی و چالاکی در اجرای پروژه‌ها

وی شکل‌گیری پیمانکاری سه شیفته مشابه کشورهای خارجی را درخواست کرد و افزود: نیاز است که در شرکت‌های پیمانکاری شرایطی ایجاد شود که مجریان پروژه به صورت سه شیفت زمانی کار کنند تا ضمن سرعت‌بخشی به اجرای پروژها، چابکی و چالاکی کارکنان را نیز مشاهده کنیم. بی‌شک با این نگاه ویژه از سوی پیمانکاران شرایط تحویل پروژه‌ها به کارفرما نیز تسهیل‌تر می‌شود.

اجرای پروژه ملی انتقال نفت گوره به جاسک با اتکا به توان بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از بهره‌برداری ابرپروژه انتقال نفت گوره به جاسک در آینده نزدیک با تامین تختال‌های API مورد نیاز این خط توسط این شرکت خبر داد و تصریح کرد: همانگونه که همگان اطلاع دارید این حرکت در رفع مانع‌زدایی تولید با تامین تختال در فولادمبارکه آغاز شد و خوشبختانه توانستیم دیگر صنایع را در این مسیر به حرکت درآوریم. البته تحقق این امر بدون همکاری بخش خصوصی امکان‌پذیر نبود. در این راستا امیدواریم به زودی پروژه‌های پیمانکاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی را که برای‌ گروه فولادمبارکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم به نتیجه مطلوب رسد و با رفع موانع پیش روی پروژه نورد گرم ۲ بعد از ماه‌ها انتظار شاهد به سرانجام رسیدن این ابرپروژه نیز قرار گیریم.

حل مسائل با عملیاتی شدن طرح تحول دیجیتال

عظیمیان به طرح تحول دیجیتال در شرکت فولادمبارکه نیز اشاره کرد و گفت: این طرح که از مرداد ماه سال گذشته در شرکت فولادمبارکه اجرایی شده است، تلاش دارد تا این شرکت را به جمع شرکت‌های عضو باشگاه فانوس دریایی راهی و بسیاری از مسائل مطرح شده با عملیاتی شدن این طرح برطرف شود.

هم‌افزایی و همگرایی پیمانکاران با تشکیل یک کانال ارتباطی

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در پایان با تاکید مجدد بر هم‌افزایی بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم صورت جلسه و شرح موضوعاتی که دراین جلسه طرح شد برای همه پیمانکاران ارسال و کانال ارتباطی مشخصی در راستای همگرایی این بخش با شرکت فولادمبارکه ایجاد شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.