چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
هدف‌گذاری شرکت فولاد اکسین خوزستان در چارچوب پروژه‌های توسعه‌ای دانش‌بنیان
27 فروردین 1401 - 9:53
شناسه : 26628
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت بعد از تدوین برنامه‌های کاربردی، در چارچوب دانش بنیان هدف‌گذاری شدند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، در بازدید از مجموعه خطوط تولید و پروژه‌های در دست اقدام شرکت فولاد اکسین، اظهارداشت: اولویت اجرای پروژه‌های توسعه این شرکت در چهارچوب دانش‌بنیان برنامه‌‌ریزی شده‌ که علاوه بر بهره‌وری، تولید مستمر محصولات فولادی و ایجاد فرصت‌های شغلی را بیش از پیش امکان‌پذیر می‌کند.

وی، با تاکید بر اینکه استفاده از توان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های توسعه‌ای فولاد اکسین یک راهبرد اساسی محسوب می‌شود، افزود: از جمله این پروژه‌ها، ایجاد پست برق ۲۳۰ کیلوولت و کلیدخانه ۳۳ کیلوولت این مجموعه فولادی است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، با تاکید بر اهمیت داشتن تامین برق مورد نیاز خطوط تولید این واحد تولیدی، گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی احداث پست برق مستقل فولاد اکسین به‌ زودی آغاز خواهد شد.

آسیابان به راهکار کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین برق در ظرفیت‌های مختلف به منظور تامین پایدار برق مصرفی خط نورد و طرح توسعه فولادسازی این شرکت، اشاره‌ کرد: به ‌همین منظور، ارزیابی‌های کارشناسی برای احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی و فرایند لازم برای انجام این امر، با مجموعه‌های مرتبط انجام و موافقت‌های اولیه دریافت شده است.

وی، عنوان کرد: احداث این نیروگاه، باعث خودکفایی کارخانه فولاد اکسین در تامین برق مورد نیاز می‌شود که علاوه بر سودآوری و ایجاد پایداری در تولید محصول، فرصت‌های مناسب شغلی را نیز فراهم خواهد کرد. همچنین تلاش می‌شود تا در سال جاری، عملیات اجرایی احداث پست برق و اجرای طرح توسعه فولادسازی شرکت فولاد اکسین همزمان با یکدیگر با پیشرفت لازم همراه باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت تولید محصول در خطوط کارخانه، بیان کرد: روند تولید ورق‌های فولادی در این واحد صنعتی، در وضعیت مناسبی بوده و علاوه‌براین، موضوع افزایش کیفیت در تولید همواره مورد توجه قرار دارد.

شایان ذکر است که بر اساس این گزارش، محدودیت مصرف برق در صنایع به ویژه ایام گرم سال، یکی از مهم‌ترین چالش‌های واحدهای تولیدی استان خوزستان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.