جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
هفتمین یادواره شهدای خانواده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد
19 اسفند 1399 - 9:15
شناسه : 8678
هفتمین یادواره شهدای خانواده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، روز دوشنبه 18 اسفند ماه سال جاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، به منظور تجلیل از مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه شهدای خانواده شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، هفتمین آیین بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام علی (ع) و روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، در این شرکت برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان بروجن به همراه خانواده‌های معظم شهدای شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، گفت: شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، حق بزرگی بر گردن کشور و ملت ایران دارند و نباید اجازه دهیم رشادت‌ها و ایثار این عزیزان به باد فراموشی سپرده شود. بنابراین دلاوری‌های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی برای جاری‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت، باید سرلوحه همگان قرار گیرد.

در ادامه فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به جهت برگزاری هفتمین یادواره شهدا در این شرکت، سخنرانی کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای شرکت ورق خودرو، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.