جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
همکاری مشترک بانک تجارت چهارمحال با ورق خودرو
14 شهریور 1400 - 9:51
شناسه : 17177
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با هدف افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه با مدیر شعب بانک تجارت این استان دیدار و دو طرف بر همکاری‌های مستمر تاکید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایداری تولیدات این شرکت در شرایط سخت تحریمی، اظهار داشت: با وجود مشکلات تحریم و پیامدهای آن، توانستیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی این‌مجموعه و تمرکز بر بازارهای داخلی و خارجی شرکت، رکوردهای مطلوبی در تولید داشته و مطابق برنامه‌ریزی و اهداف مجموعه تولید کنیم.

وی تجارت را به عنوان بانکی اثرگذار در حمایت از تولید ملی ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با تقویت سطح همکاری‌ این دو مجموعه در راستای اهداف عالیه خویش، شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان یک مجموعه صنعتی در استان باشیم.

حمایت بانک تجارت استان از ورق خودرو چهارمحال

محمد فهیمی مدیر شعب بانک تجارت چهارمحال و بختیاری در پایان مجموعه ورق خودرو را شریک تجاری ویژه این بانک دانست و خاطرنشان کرد: فولاد یکی از صنایع فعال و تاثیرگذار در استان و کشور بوده و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان یک مجموعه فولادی درخشان، جزو شرکای تجاری ارزشمند این بانک به شمار می‌آید. لذا در مسیر کمک به پایداری تولید و توسعه مجموعه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.