سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
همکاری وزات صمت خراسان جنوبی با شرکت کیمیای زنجان
17 مرداد 1400 - 16:00
شناسه : 15892
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، با بزرگ‌ترین تولیدکننده سرب و روی کشور، تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ 500 میلیارد تومان منعقد شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس جرجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اظهار داشت: در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان با شرکت کیمیای زنجان گستران، در راستای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی استان مبادله شد.

وی با بیان اینکه شرکت فوق از زیرمجموعه‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری زرین است که در شهرستان‌های قاینات، طبس، بشرویه و نهبندان فعالیت خواهد کرد، افزود: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کنستانتره سرب و روی کشور، در استان‌های زنجان، قزوین، یزد، مرکزی، کرمان و … فعالیت می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ایجاد ارزش‌افزوده و تبدیل کردن خاک به محصولی که ارزش صادراتی دارد، از مهمترین اهداف این هلدینگ اقتصادی است.

جرجانی در پایان با اعلام این مطلب که در راستای این تفاهم‌نامه، طرح سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری در معادن و صنایع معدنی سطح استان عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: مدت اجرای این طرح ۳۶ ماه بوده و براساس این تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی شرکت کیمیای زنجان گستران از زیرمجموعه‌های هلدینگ زرین، زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر نیز به شکل غیرمستقیم را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.