دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
ورق خودرو خوشنام در تولید
28 تیر 1400 - 12:22
شناسه : 15262
مدیرعامل شرکت ورق خودرو مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید تیم این شرکت گفت: شرکت ورق خودرو از جمله مجموعه‌های پویایی است که در تولید خوشنام، در توسعه همگام و اینک در سرمایه‌گذاری پیشگام صنعت این استان شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازی با اشاره به چند طرح و پروژه با هدف سرمایه‌گذاری این مجموعه در آن‌ها، اظهار داشت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری در حال برنامه‌ریزی جامعی تدوین کرده است. در این راستا با تشکیل تیم و حرکت میدانی، بر پایه قواعد جاری این عرصه اهداف مهمی را در تامین منابع مالی از باب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور برای افزایش ثروت سهامداران، ارزش شرکت و درآمد کارکنان در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در دنیای تجارت کنونی، شرکت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی خود نیازمند راهکارهای مناسب برای استفاده بهتر از منابع خود هستند. یکی از راهکارهای مهم، بسط و توسعه سرمایه‌گذاری است که اهمیت سرمایه‌گذاری و ثبات محیط آن برای توسعه و رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست. لذا ضمن ایجاد افول در اقتصاد، طی بلندمدت رفاه عمومی و توسعه تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: در گام نخست شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سعی کرد در تولید خوشنام شود که به لطف پروردگار توانست در این حوزه رکوردهای خوبی به ثبت رساند. در گام بعد با اولویت قرار دادن توسعه در برنامه‌های شرکت، دستاوردهای مطلوبی کسب و به‌زودی رونمایی خواهد شد. اینک بر آنیم در سرمایه‌گذاری پیشگام شویم تا صنعت این استان محروم، اما برخوردار از ظرفیت‌های بالقوه بی‌پایان، زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.