چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
ورود نخستین ماشین‌آلات حفاری عمیق به چادرملو
05 خرداد 1400 - 12:18
شناسه : 12873
با ورود 2 دستگاه ماشین‌آلات حفاری عمیق خریداری شده از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مجتمع معدنی این شرکت، چادرملو وارد فاز جدیدی از اکتشافات گسترده در فلات مرکزی ایران شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل و عضو هییت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اينکه موضوع اکتشاف یکی از اولویت‌های مهم این شرکت است، اظهار داشت: برای تحقق این استراتژی، اقدام به خریداری ۱۰ دستگاه حفاری عمیق نموده‌ایم که امروز ۲ دستگاه از آن‌ها به محدوده معدنی این شرکت وارد و استقرار یافته است.

وی افزود: مفتخر به اعلام این خبر هستیم که چادرملو هم‌اکنون آمادگی لازم برای انجام هرگونه عملیات اکتشاف عمیق در سراسر ایران را دارد.

گفتنی است ماشین‌آلات حفاری موجود که از فناوری روز دنیا و توان حفاری و مغزه‌گیری تا عمق دو هزار و ۵۰۰ متر و توان موتور ۳۸۰ اسب بخار برخوردار هستند، با نظارت و راهبری مستقیم کارشناسان حوزه اکتشاف شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فرایند تولید شرکت سازنده ساخته شده است تا سازگاری کامل با شرایط دشوار حفاری در کشورمان را داشته باشند.

شایان ذکر است که همچنین ادوات درون چاهی نیز به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا ریسک عملیات حفاری، مغزه‌گیری عمیق را تا حداکثر ممکن کاهش دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.