جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ورود پست حدیدِ توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به مدار شبکه برق
09 آبان 1400 - 8:49
شناسه : 19830
پست ۴۰۰ به ۳۳ کیلوولت حدید که یکی از طرح‌های مهم و زیربنایی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر است با تلاش شبانه‌روزی نیروهای متخصص مجموعه؛ برقدار و وارد مدار شبکه سراسری برق کشور شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پست ۴۰۰ به ۳۳ کیلوولت حدید در زمینی به مساحت ۴۹ هزار و ۶۸۰ مترمربع در سایت مجموعه با ۵ بی‌خط ۴۰۰ کیلوولت و ۵ دستگاه ترانسفورماتورMWA ۲۷۰ با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیون یورو و ۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر احداث شد. البته راه‌اندازی این طرح از اواخر سال ۱۳۹۸ مراحل فنی خود را آغاز نمود و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

پست حدید یکی از پروژه‌های زیرساختی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر است که افزایش پایداری شبکه، کاهش افت ولتاژ کارخانجات، افزایش قابلیت برق‌رسانی به کارخانجات و نیز تامین دیماند مصرفی کارخانجات و مصارف صنعتی و تاسیسات جانبی را بر عهده دارد.

گفتنی است، از دیگر نقاط بارز این پروژه می‌توان به تامین تجهیزات پست از سازندگان داخلی به‌منظور حمایت از صنایع داخلی اشاره کرد که می‌تواند گامی موثر و مفید از سوی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جهت تامین برق مورد نیاز کارخانجات و تسریع پروژه‌های در دست‌اقدام به شمار می‌آید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.