پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
وزارت دفاع توانای تامین خودروهای بخش معدن را دارد
18 آبان 1400 - 11:07
شناسه : 20256
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار ورود وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به حوزه تامین خودرو به ویژه خوردوهای بخش معدن شدند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی طی تشریح جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن با حضور سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معانان وی، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته کمیسیون گزارشی از توانمندهای وزارت دفاع در حوزه موشکی، نظامی، دفاعی و … ارائه شد.

وی با اشاره به بررسی توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه‌ اقتصادی،  افزود: در این جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار ورود وزارت دفاع به حوزه‌های بر زمین مانده شد. لذا از آنجا که وزارت دفاع توانمندی‌های بالایی دارد، بر ضرورت ورود این وزارتخانه به تولید خودروهای مورد نیاز حوزه معدن تاکید شد، زیرا در برخی موارد برای بهره‌برداری از معادن، به بیش از ۵۰۰ متر حفاری و تجهیزات ویژه نیاز است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وزارت دفاع می‌تواند گام بلندی در حوزه سرمایه‌گذاری مناطق محروم بردارد، خاطرنشان کرد: هرچند تمایلی به خودروساز شدن وزارت دفاع نداریم، اما از آنجایی که این وزارتخانه تجربه تولید خودروهای نظامی دارد، می‌تواند در خودروسازی کشور تحولی ایجاد کند و در تامین نیازهایی که خودروسازان و قطعه‌سازان توان تولید آن‌ها را ندارند، همکاری‌های لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.