سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
وزیر صمت عضو شورای عالی آمایش سرزمین شد
16 فروردین 1400 - 17:49
شناسه : 9855
با دستور رییس‌جمهور: رییس‌جمهور با صدور حکمی، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت را به عنوان عضو شورای عالی آمایش سرزمین منصوب کرد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب آقای علیرضا رزم حسینی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

در اجرای تبصره (۳) بند (الف) ماده (۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، مصوب ۱۳۹۵٫۱۱٫۱۰ مجلس شورای اسلامی و بند (۱۰) ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی آن، مصوب ۱۳۹۹٫۰۸٫۲۱ هیات محترم وزیران؛ نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی آمایش سرزمین» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از توان علمی و فنی خویش در استقرار کامل نظام راهبری توسعه سرزمین و نظارت بر اجرای آن تلاش همه‌جانبه مبذول دارید.
توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

لازم به ذکر است که سند ملی آمایش سرزمین، سندی راهبردی است که بر مبنای سیاست‌های کلی آمایش سرزمین و اصول مصوب آمایش سرزمین، به دنبال سازماندهی فضای توسعه و بسترسازی برای تحقق توسعه پایدار و متوازن سرزمین می‌گردد. این سند به عنوان فرادست سند توسعه سرزمینی کشور، از طریق آینده‌نگاری، سیاست‌گذاری و فرصت‌سازی توسعه بخش‌ها و مناطق، زمینه توسعه درون‌زا و برون‌نگر و نیز توسعه منابع انسانی به عنوان رکن اصلی آمایش سرزمین را فراهم می‌نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.