چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
«ومعادن» به محدوده‌های اکتشافی تازه‌ای ورود می‌کند
11 تیر 1401 - 16:56
شناسه : 29736
معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و فلزات، سه محور اصلی در ارتباط با توسعه اکتشافات در این شرکت را تشریح کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ومعادن
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، امین صفری معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، در خصوص توسعه اکتشافات این شرکت، اظهار داشت: «ومعادن» با ایجاد شرکت اکتشافی با عنوان «اکتشاف‌ تجلی‌ سبا»، طی ماه‌های گذشته در زمینه‌های تامین تجهیزات و ماشین‌آلات، تربیت نیروی انسانی و همچنین انجام حفاری و تعریف مغزه‌های جدید اکتشافی به توسعه فعالیت‌ها پرداخت و ورود جدی داشته است.

وی افزود: علاوه بر واردات برخی دستگاه‌های حفاری به کشور، این شرکت اقدام به تربیت نیروی انسانی حفار در شهرستان‌ها ازجمله زابل کرده است. همچنین در شرکت‌های زیرمجموعه توسعه معادن و فلزات ازجمله صبانور، طرح جامع اکتشاف در هشت ماه گذشته تدوین شد و هم‌اکنون در حال پیاده‌سازی است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، بیان کرد: ۱۳۰ هزار متر حفاری در صبانور طراحی شده و همچنین در سایر معادن دیگر نقاط کشور ازجمله جانجا ۶۰ هزار متر حفاری، در کوهبنان کرمان ۲۰ هزار متر حفاری و در معدن سنگ‌آهن صاحب سقز نیز برنامه‌های حفاری تعریف خواهد شد. همچنین این شرکت در برخی محدوده‌های اکتشافی که در حد پروانه اکتشاف محسوب می‌شود، ازجمله معادنی در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اردبیل ورود کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مهم از طریق شرکت یا شرکت‌های تجلی و یاقوت به عنوان بازوان اجرایی آن انجام می‌شود. امیدوار هستیم با تداوم روند اکتشافات بین یک سال و نیم تا دو سال آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.