پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
پالایشگاه‌های پارس جنوبی در تلاش برای فراورش حداکثری گاز
09 آذر 1400 - 13:37
شناسه : 21165
سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای فراورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد زمانی سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: با توجه به فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در کشور، همه تمهیدهای لازم در بخش‌های تولید و فراورش اندیشیده شده است، پیش‌بینی‌های لازم انجام و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با همه توان و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند. اگر هموطنان، گاز را بهینه مصرف کنند، همه مردم حتی در دوردست‌ترین نقاط کشور می‌توانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی، افزود: مجموعه شرکت ملی گاز ایران قدر زحمات تک تک عزیزان را می‌داند و همواره پشتیبان شما خواهد بود.

سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در شرایط کنونی و برودت سرما در نقاط مختلف کشور، تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مثال زدنی و بی بدیل است، گفت: اکنون شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع با اقدام‌های شایسته خود، موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم آورده‌اید و این کار بزرگ شما ستودنی است.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شده و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌های بزرگی را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.