چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پاک‌سازی حاشیه زاینده‌رود از ضایعات پلاستیکی
04 اردیبهشت 1401 - 18:20
شناسه : 27004
توسط کارکنان ذوب‌آهن اصفهان صورت گرفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک، سازمان حفاظت محیط‌‌زیست کشور، شعار سرمایه‌گذاری در زمین با کاهش پلاستیک را برای روز جهانی زمین پاک اعلام و شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز طی سال‌های گذشته در برنامه‌هایی به پاک‌سازی مناطق پیرامون اقدام کرده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، به مناسبت روز جهانی زمین پاک، سازمان حفاظت محیط‌‌زیست کشور، شعار سرمایه‌گذاری در زمین با کاهش پلاستیک را برای روز جهانی زمین پاک اعلام و ذوب‌آهن اصفهان نیز طی سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌هایی، نسبت به پاک‌سازی مناطق پیرامون اقدام کرده است.

 در سال ۱۴۰۱ در آستانه روز جهانی زمین پاک، جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برای پاک‌سازی مناطق حاشیه رود خانه زاینده‌رود در شهرستان لنجان حضور به هم رساندند و روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، همراه با چند تن از مدیران، سرپرستان و کارکنان این حوزه پلاستیک‌های اطراف و حاشیه رودخانه زاینده‌رود در منطقه زرین‌شهر را جمع‌آوری کردند.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، با تشکر از تمامی دست‌اندرکاران و حاضران این برنامه به ویژه مدیریت امور شهری و پسماند که وظیفه اصلی برنامه را بر گردن گرفته بود، اظهار داشت: این شرکت علاوه بر توجه به موضوع حفاظت و نگهداری از زمین، در داخل مجموعه خود، همواره به حفاظت و نگهداری از زمین‌های اطراف و منطقه نیز توجه ویژه دارد.

وی، افزود: زمین و طبیعت، امانتی الهی و از سرمایه‌های ملی بوده و ذوب‌آهن اصفهان تمام طرح‌ها و فعالیت‌های تولیدی خود را با توجه به حفظ جنبه‌های زیست‌محیطی و نگهداری از زمین ساماندهی می‌کند.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، گفت: این شرکت در تداوم اقدامات زیست‌محیطی و راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به شعار تعیین شده در سال جاری، به مناسبت روز جهانی زمین پاک به پاک‌سازی حاشیه زاینده‌رود از ضایعات پلاستیکی اقدام کرد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان تلاش می‌کند که با اقدامات لازم و فرهنگ‌سازی، انگیزه و مشارکت عمومی کارکنان و جامعه در زندگی کاری، فردی و تفریحات در زمینه پاک‌سازی و حفاظت از زمین را ارتقا دهد تا همه ما با محیطی پاک و به دور از آلاینده‌ها همراه باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.