سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پایان روزی خوش برای بورسی‌ها
14 مهر 1400 - 15:00
شناسه : 18796
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس که روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، در حالی به کار خود پایان داد که توانست روند صعودی خود را حفظ کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با سه هزار و ۶۴۰ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۱۷۹۰ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۷ هزار و ۲۸۲ واحد را ثبت کرد. همچنین معامله‌گران این بازار ۷۶۷ هزار معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۹۰۱ میلیارد ریال انجام دادند.

از میان نمادهای بورسی پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پتروشیمی پردیس، معدنی و صنعتی گل‌گهر و مبین انرژی خلیج‌فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و فولادمبارکه اصفهان و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۴۰ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۳۳۱ واحد ایستاد. علاوه بر این معامله‌گران این بازار ۵۰۷ هزار معامله به ارزش ۱۸۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال انجام دادند. در این راستا بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.