چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پایش واحد‌های صنعتی و معدنی استان زنجان
10 دی 1401 - 16:39
شناسه : 32096
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان: مجید گلشنی منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از پایش واحد‌های صنعتی و معدنی استان زنجان خبرداد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مجید گلشنی منفرد در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرستان ابهر افزود: ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر بهره‌وری بالای نیروی انسانی و حجم زیاد سرمایه‌گذاری است و رفع مشکلات آن‌ها عزم جدی و همراهی همه مسئولان استانی را می‌طلبد.
وی گفت: درحالی که به لحاظ تعداد پروانه‌های بهره‌برداری ۲۰ درصد از صنایع استان در شهرستان ابهر واقع شده است، اما به لحاظ سرمایه گذاری، بیش از ۴۰ درصد از حجم سرمایه گذاری را شامل می‌شود.
گلشنی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر یادآور شد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم حلقه‌های مفقوده صنایع استان را ایجاد و زنجیره تولید در حوزه‌های مختلف را تکمیل کنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تدوین سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت استان گفت: درتلاشیم این سند مطابق با سند راهبردی وزارتخانه تدوین و بومی‌سازی شود تا شاهد نتایج مطلوب آن در آینده نزدیک برای استان باشیم.
گلشنی با اشاره به این‌که نگاه به مسائل شهرستانی بسیار حائز اهمیت است، افزود: هنر مدیریت در حوزه تولید و تجارت بایستی به گونه‌ای باشد که همزمان بر سرعت رشد صنعتی شهرستان‌های پربرخوردار، سرعت رشد صنعتی مناطق کم برخوردار افزایش یابد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.