سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پتروشیمی‌های ماهشهر همیار حادثه‌دیدگان متروپل آبادان
05 خرداد 1401 - 14:31
شناسه : 28379
شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر علاوه بر اقدام‌های لجستیکی از ابتدای بروز حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکنون، با حمایت و پشتیبانی در قالب تهیه و توزیع مواد خوراکی و غذایی خدمات مطلوبی به عوامل امدادی و اجرایی حاضر در محل حادثه ارائه کرده است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علاوه بر ارسال تجهیزات لجستیکی و اعزام تیم‌های مختلف از سوی سازمان برای همکاری در زمینه عملیات امداد و نجات حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان، بنا به اعلام نیاز از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان و با حمایت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه، اقلام و بسته‌های متعدد خوراکی برای پشتیبانی از عوامل اجرایی و امداد و نجات این حادثه، تحویل گروه‌های امدادی مستقر در شهرستان آبادان شد.

اقلام شامل ۱۰ هزار بطری آب معدنی، چهار هزار عدد شیر پاکتی، چهار هزار عدد کیک، دو هزار عدد کره صبحانه، دو هزار عدد مربا، دو هزار عدد حلوا شکری و چهار هزار عدد آب میوه پاکتی، می‌شوند.

 
شایان ذکر است که شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه، همواره با رویکرد توجه به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، تلاش می‌کنند تا مانند بحران‌های گذشته ناشی از حوادث و شرایط اضطراری در شهرستان و استان، اکنون نیز با تمام ظرفیت و امکانات و تا رسیدن به شرایط مطلوب در کنار سایر دستگاه‌ها به امر امدادرسانی به عزیزان این حادثه بپردازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.