چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پرداخت بدهی‌های بانکی فولاد بناب
23 فروردین 1400 - 13:40
شناسه : 10290
رییس هییت‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد؛ رییس هییت‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب در آیین معارفه سورنا زمانیان به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری، مدیرعامل گسترش صنایع و معادن ماهان، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران این مجتمع برگزار شد، از پایان یافتن مشکلات مالی فولاد بناب خبر داد و گفت: در سال 1399 پس از پیگیری‌ها و اقدامات سازنده‌ای که انجام شد، تمام بدهی‌های بانکی که از عمده مشکلات و موانع سر راه این مجموعه فولادی بود تسویه شد. با وجود شرکت احیا استیل فولاد بافت و زنجیره فولادی مربوط به گروه مالی گردشگری، مواد اولیه مورد نیاز واحدهای ذوب این مجتمع تامین و با شرایطی که در بازار ایجاد شده بود، رشد و پیشرفت خوبی را شاهد بودیم.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری در این آیین با اشاره به نام‌گذاری سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در اهمیت تولید و خود اتکایی همین بس که مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر تولید را محور و اساس شعار سال قرار داده‌اند و مجتمع فولاد صنعت بناب در این سال‌ها پس از پشت سر گذاشتن مشکلات، موانع و کاستی‌ها با هدایت و حمایت مدیران ارشد گروه مالی گردشگری توانست در سال جهش تولید به شرایط مناسبی دست یابد.

وی نگاه به داخل و بهره‌مندی از توان و پتانسیل این مجموعه فولادی را مهم خواند و افزود: مدیران مجموعه‌های تولیدی باید نگاه به داخل، استقلال و رسیدن به خود کفایی را مد نظر داشته باشند و توان، تخصص و پتانسیل داخلی را به کار گیرند تا از ظرفیت‌های موجود به شکل هدفمند و بهینه استفاده شود. در این راستا تغییرات مدیریتی در این مجتمع نیز در راستای سیاست‌های راهبردی و ایجاد تحول، رشد و توسعه با سرعت و شتاب بیشتر انجام می‌شود.

قائم مقام گروه مالی گردشگری از پایان مشکلات مالی این شرکت نیز خبر داد و گفت: در سال ۱۳۹۹ پس از پیگیری‌ها و اقدامات سازنده‌ای که انجام شد تمام بدهی‌های بانکی که از عمده مشکلات و موانع سر راه این این مجموعه فولادی بود تسویه گردید و با وجود شرکت احیا استیل فولاد بافت و زنجیره فولادی مربوط به گروه مالی گردشگری مواد اولیه مورد نیاز واحدهای ذوبی این مجتمع تامین شد و با شرایطی که در بازار ایجاد شده بود رشد و پیشرفت خوبی را شاهد بودیم.

جهانگیری  در خصوص سرمایه‌گذاری انجام شده برای طرح‌های توسعه فولاد صنعت بناب، بیان کرد: استراتژی و نگاه مدیریت ارشد گروه از سال‌های پیش، نگاه توسعه‌ای بوده است و در این راستا، سرمایه‌گذاری عظیمی انجام شده که امیدواریم در اسرع وقت پروژه‌های تعریف شده به بهره‌برداری برسد و در خدمت تولید، رشد و پیشرفت اقتصادی و آبادانی کشور عزیزمان قرار گیرد .

وی در پایان ضمن تشکرو قدردانی از زحمات پرسنل فولاد صنعت بناب عنوان کرد: توفیقات به دست آمده در سال گذشته قابل تحسین است و از تمام دست‌اندرکاران نهایت تشکر و قدردانی را داریم. همچنین انتصاب سورنا زمانیان از مدیران با تجربه، کاربلد و برتر کشور در پیشبرد پروژه‌های فولادی، درجهت شتاب بخشیدن به رشد و توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب است .

نگاهی توسعه‌ای به فولاد بناب

محمدحسین بصیری مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در ادامه این مراسم در خصوص اهمیت فولاد بناب، گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب در زنجیره فولادی این هلدینگ، نقش بسزایی ایفا می‌کند. نگاه ویژه‌ در راستای توسعه، سرمایه‌گذاری‌های کلان، حاکی از جایگاه ویژه موارد فوق نزد این هلدینگ است.

 فولاد بناب یک مکتب فولادی است

سورنا زمانیان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در مراسم معارفه، اذعان داشت: فولاد صنعت بناب خود یک مکتب فولادی دارد. لذا، تحقیق، پژوهش و نقش‌آفرینی در حوزه فولاد کشور در سطحی بالا باید در این مجتمع در دستور کار قرار گیرد و همگام با آخرین دستاوردهای روز دنیا حرکت کند.

وی تلاش و کوشش مضاعف و با انگیزه بالا را حائز اهمیت دانست و افزود: ظرفیت، توانمندی، دانش و تجربه خوبی در این شرکت وجود دارد و با توجه به جوان بودن این مجموعه فولادی، تلاش و کوشش مضاعف و با انگیزه بالا در رسیدن به اهداف و بهره‌برداری از پتانسیل موجود، لازمه این کار است که می‌تواند به بهتر شدن شرایط کمک نماید.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه مالی گردشگری، با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته‌گری و خطوط متعدد نورد با ظرفیت تولید بیش از دو میلیون تن انواع مقاطع فولادی با کیفیت بالا، در حال فعالیت است که جایگاه ویژه در تولید فولاد کشور و حضور پررنگ در بازارهای داخلی و خارجی را دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.