چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی
06 تیر 1400 - 16:50
شناسه : 14400
طی دو ماهه نخست امسال بیش از 12 هزار و 189 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، این میزان تسهیلات به ۱۳۷ بنگاه و واحد تولیدی طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است. همچنین در فروردین ماه و اردیبهشت ماه امسال در مجموع ۱۸۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال تبصره ۱۸ ثبت‌نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۱۱ فقره معرفی به بانک برای دریافت دو هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال هفت هزار و ۶۶۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد دو هزار و ۷۶۶ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات انجام شد.

شایان ذکر است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال بیش از ۹۹ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شد. لذا این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۱۲ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال پرداخت شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.