سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی سمنان
11 آبان 1400 - 13:43
شناسه : 19987
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان طی سال جاری پرداخت شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و چهاردهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۳۱۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، سهم صنعت ۱۰۷ واحد به ارزش حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی، ۲۰۷ واحد به ارزش حدود ۸۸۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، ۵۳۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۲۲۱ واحد از آن‌ها در حال بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال به ۵۲ واحد تولیدی بخش کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی، مالیاتی و زیربنایی ۷ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

تشنه‌دل در پایان با اشاره به بازدید استاندار و اعضای کارگروه از سه واحد تولیدی استان، خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات واحدهای بازدید شده نیز مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش رو دستوراتی توسط استاندار و رییس کارگروه صادر شده است.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.