سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تسهیلات به واحدهای صنعتی خوزستان
27 شهریور 1400 - 14:06
شناسه : 17937
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تسهیلات طرح تامین مالی واحدهای صنعتی دارای اولویت طی سال 1400 در استان خوزستان به 12 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، اظهار داشت: در ابتدا مبلغ اعطایی هفت هزار میلیارد ریال سهم تسهیلات برای بخش صنعت و معدن استان در نظر گرفته شده بود که با پیگیری انجام شده و همکاری ایمیدرو این مبلغ به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

وی افزود: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی در محصولات منتخب است و به ساخت تولید و بی نیاز کردن از واردات و توسعه صادرات غیرنفتی اختصاص دارد. در طرح تام و بنگاه‌های صنعتی دارای جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری صنعتی یا صنفی تولیدی می‌توانند روی سامانه بهین‌یاب برای بانک صنعت، معدن و تجارت درخواست تسهیلات بدهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، گفت: این تسهیلات همچنین به حمایت از طرح‌های فناورانه، تامین مالی اصناف تولیدی، فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس، توسعه مناطق محروم و فعال‌سازی واحدهای راکد اختصاص دارد.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: طرح تام با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک‌های صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی و صنایع معدنی اجرایی شده است و واحدهای صنعتی و معدنی استان می‌توانند به منظور استفاده از این طرح به سامانه http://behinyab.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.